Aarbei Jogurt Tert

Die volgende 3 reseppies kom van Botter af. Waar is julle ander s’n? Eet julle dan nie? Stuur bietjie, seblief tog!

Aarbei Jogurt Tert

Meng 1 pakkie aarbei jellie met 1 koppie kookwater en laat dit bietjie afkoel.

Voeg dan 1 blikkie kondensmelk en 500 ml aarbei joghurt by. Meng goed.

Pak tennisbeskuitjies onder in ‘n tertbak. Gooi die joghurt mengsel bo-oor. Krummel die res van die beskuitjies en gooi bo-oor. Plaas in yskas tot gestol.

Dankie Botter, my liefie vrek oor aarbeie, ek is seker hy sal die ene geniet. Sodra dit eendag ophou reën, gaan ek dit probeer.

6 responses

  1. Ek en my seun (9) het dit gemaak en dit was so maklik, goedkoop en lekker.
    Dankie vir julle lekka respte sal nou elkedag kom inloer!

  2. Sjoe, hoe vang ek almal uit met die lekker tert. Dit is lekkerrrrrr, vinnig om te maak en glad nie duur nie. My seun van 9 het dit sommer aanmekaar geslaan. Dankie tog vir die deel. : )

Lewer kommentaar

